Honeywell Lyric T6 kanaal niet zichtbaar bij acties of condities

Ik heb enige tijd het ‘Honeywell (Lyric T6)’-kanaal gebruikt om mijn verwarming te schakelen met mijn alarm. Op een gegeven moment kreeg ik echter een foutmelding van mijn ‘Honeywell (Lyric T6)’-kanaal. Ik kreeg die foutmelding niet weg. Daarop heb ik het hele ‘Honeywell (Lyric T6)’-kanaal verwijderd en daarna heb ik het opnieuw toegevoegd. Als ik nu probeer een Trigg te maken, bijvoorbeeld ‘Alarm gaat aan dan Honeywell naar XX graden’, dan kan ik het Honeywell kanaal niet meer vinden. Het kanaal is niet zichtbaar bij condities noch bij acties. Als ik bij mijn Kanalen kijk (onder ‘Meer’) dan staat daar het ‘Honeywell (Lyric T6)’-kanaal wel gewoon tussen, met een groen vinkje. Iemand enig idee hoe dit kan en vooral hoe dit op te lossen?

Hi @Vincentvv

Het kan zijn dat we wel proberen je kanaal te koppelen (groene vinkje in kanalen) maar dat we de thermostaat zelf niet kunnen vinden. Dan wordt het kanaal niet zichtbaar bij de condities en de acties, want er is geen apparaat om ze aan te hangen. Dat is een situatie die zich soms kan voordoen. Wat kan helpen is

  1. Kanaal wederom verwijderen
  2. Uitloggen uit de app
  3. Inloggen
  4. Kanaal opnieuw toevoegen

Mocht het dan nog niet zichtbaar zijn in de condities en acties, stuur ons een bericht via de in-app chat. We kunnen dan wat meer zien wat er met je account aan de hand kan zijn.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Dankjewel Frank,
Door jouw suggestie is het opgelost. Het probleem van de foutmelding van de Honeywell Lyric is echter teruggekeerd (wederom na een week of 2). Het lijkt erop dat je elke 2 weken (o.i.d.) opnieuw moet inloggen bij Honeywell als je het via Olisto benaderd. Klopt dit?