Honeywell kanaal werkt niet

,

App version: __laatste
Phone OS: __iphone 13
Problem description:
Hoi ik ben Wim en ben me gaan interesseren in automatiseren thuis
Mijn kaki werkt al maar ik krijg mijn Honeywell niet goed werkend met Olisto
Als ik het kanaal heb geïnstalleerd en ik kijkcijfers een voorgeprogrammeerd instelling dan zie Honeywell wel verbonden, maar in het rood staat er “geen lyric thermostaat gevonden”
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt
Gr wim

Hallo,
Voor zover ik kan zien is het Noneywell kanaal in uw account juist gekoppeld en is de thermostaat gevonden. Ik zie ook een aantal triggs met de thermostaat. Dus het lijkt erop dat het probleem zich heeft opgelost?

Hoi
Een stukje wel
Maar ik heb zelf een teug aangemaakt en dan geeft ie onderaan , temperatuur niet ingesteld probleem m
En dat kan ik niet aanklikken

De Honeywell server geeft bij het uitvoeren van de actie aan dat de thermostaat niet gevonden kan worden. Dat is natuurlijk vreemd, gezien deze wel gedetecteerd is. Is het bedienen van de thermostaat via de Honeywell app wel betrouwbaar? Of gaat dat soms wel en soms niet goed?

Hoi Daniël
Bedienen met de app gaat wel goed

Sorry voor die gekke foto’s
Ging ff mis

Hier nog even opnieuw

Het enige wat ik kan bedenken is dat het misschien helpt om de koppeling met het Honeywell kanaal te verbreken en opnieuw tot stand te brengen, als u dat niet al geprobeerd had. U zult dan wel de thermostaat opnieuw in uw triggs moeten selecteren.
Als dat het probleem niet oplost ben ik bang dat we er niets aan kunnen doen, de systemen van Honeywell melden ons dat de thermostaat niet gevonden kan worden en daar moeten wij het mee doen…