Hoe Triggi met Amazon Echo/Alexa werkt voor o.a. Toon

Bedank voor je berichtje hopelijk komt het gauw voor elkaar

M.v.g. Maarten

Met een US account werkt het prima! Zeer mooie toevoeging op Olisto!

1 like

Door middel van Alexa is het ook mogelijk om een Olisto Now uit te schakelen. Is het een haalbaar idee om hier wat mee te doen? Hier liep ik ook al tegenaan zonder Alexa. In- uitschakelen van Televisie middels Ă©Ă©n button, waar ik door middel van een Connector een oplossing voor heb gevonden, maar veelal ook niet goed werkt
\

Zojuist vanuit de Alexxa Skill triggi proberen te koppelen, maar ik kan niet inloggen op de Connect.triggi.com pagina. Eerst een poging gedaan om met mijn google account in te loggen, maar connect_triggi_com heeft geheel die optie niet.
Dan maar via mailadres zelf een account gemaakt, maar daarna geeft connect_triggi_com simpelweg aan dat de username/password incorrect zijn
 Wat gaat hier fout?

edit: heb er maar een nieuw topic voor gemaakt onder support.
edit 2: gefixt: blijkt dat de Olisto community een aparte login gebruikt naast Olisto.

Kan het kloppen dat Alexa is uitgevallen? KAKU doet het nog wel, maar voor Triggi krijg ik de reactie 'mmm
[trigger] is not responding


Ik zag dat alle triggs op off line staan in de alexa app. Ook ifttt en eigen skills werken niet.

Ik vermoed dat dit komt door security. De skill is er nog wel, alleen de login werkt niet meer vanuit Alexa.
Ik heb ook al gereageerd in een ander topic want vervelend is het wel. Mijn Alexa; “good night” werkt nu niet meer ;-(

Nu lijkt het weer goed te gaan.

Ik heb een korte uitleg geschreven hoe je mogelijk de geografische restrictie van Amazon kunt omzeilen

https://forum.olisto.com/t/hoe-kun-je-voorlopig-toch-de-alexa-skill-gebruiken/961/4

Hoi Frank heeft gewerkt super we kunnen nu ook de toon gaan aansturen

Bedankt :slight_smile:

M.v.g. Maarten.

1 like

Houd er wel rekening mee dat de link niet meer werkt. Het www domijn is opgeheven. Alles gaat nu via de app.
Als je nu per ongeluk of opnieuw toon installeerd of vehuist gaat de de koppeling defect. Opnieuw de olisto triggi skill installeren zal niet gaan i.v.m. de you are not eligible to enable this skill due to geographical restrictions melding. Ik heb van alles geprobeerd maar zelfs alle devices en 2 apps op america en tijdzone zetten helpt niet. Ook een vpn werkt niet amazon detecteerd dit en de melding blijft en het is onmogelijk de skill te installeren.
Zonder deze skill is er geen verbinding mogelijk met toon via alexa. Heeft iemand een werkende oplossing?