Hoe kun je (voorlopig) toch de Alexa skill gebruiken?

Helaas zitten we met Olisto op dit moment in een soort limbo met onze Alexa skill. Met onze Alexa skill kun je je aangemaakte Now buttons aanroepen en hiermee je triggs laten uitvoeren. Door wijzigingen bij Amazon is de skill op dit moment alleen beschikbaar voor Amazon accounts met een adres in de Verenigde Staten.:triumph:

We werken aan een oplossing waarbij de skill weer overal beschikbaar is Ć©n onze nieuwe naam draagt. Helaas heeft dit meer voeten in aarde dan we willen en duurt dat wat langer. In de tussentijd is er een oplossing online te vinden. Als je bijvoorbeeld zoekt op een term als ā€œHow to install Geographically Restricted Apps from Amazonā€ en je pakt het eerste zoekresultaat (van AFTVNews) dan vind je een prima uitleg wat je moet doen in je Amazon account. Een eigen test was in elk geval succesvol, dus doe er je voordeel mee! Ik hoor graag in de reacties of de wijziging werkt. En uiteraard werken wij hard verder aan een meer elegante en definitieve oplossing voor dit vervelende probleem!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

1 like

Dit is inderdaad een werkende methode. Heb ik gedaan bij de installatie van mā€™n echo dot. Ik heb wel ergens gelezen dat het het beste is dit te doen bij installatie van de echo, om te voorkomen dat alle skills van je echo worden verwijderd bij wijziging van locatieā€¦

hoi ,

ik heb weer geluk dat in mijn menu de keuze manage-content-devices
niet voorkomt

M.v.g. Maarten

@Maarten_Hermus, als je op deze link klikt, zie je dan een tab ā€œSettingsā€? Al dan niet na inloggen bij Amazonā€¦