Hallo, even voorstellen

Hallo, mijn naam is Geert en ben enigszins bekend met Olisto, IFTTT en heb voornamelijk het KAKU (KlikAanKlikUit) assortiment in gebruik. Daarnaast heb ik sinds kort het Netatmo weerstation aangeschaft.

Reden om me hier aan te melden is, omdat a, de app zeer traag werkt op dit moment en b, ik een trigg niet werkend lijk te krijgen, maar dat zijn punten voor de specifieke topics. Hopelijk krijg ik hulp :grinning::grinning::grinning:

Gegroet allen

Beste Geert, ik ben nieuw hier. Ik zie dat jij (net als ik) met KAKU en het Netatmo weerstation werkt. Heb jij een manier gevonden om (al of niet via Olisto) de waarden van het binnenklimaat uit te lezen en daarmee KAKU zaken aan te sturen?

Ik heb intussen een feature request ingediend, omdat het Olisto kanaal alleen maar waarden van het buitenklimaat beschikbaar maakt…

Rob

Hoi Rob,
Ook ik kan geen gebruik maken van de gegevens van de binnenmodule. Ik moet wel zeggen dat ik het weerstation voornamelijk heb aangeschaft voor de buiten modules omdat ik de screen wou automatiseren, dus heb me nooit zo verdiept in de gegevens van de binnen module om hier iets mee aan te sturen. Misschien dat je verzoek wat helpt. Succes.

Groeten Geert