Google Wifi als kanaal?

Interactie met verwschillende Google services is er al, maar hoe zit het met Google WiFi? Groeten, Wolter

1 like

Goede vraag! Google WiFi hebben we eerlijk gezegd niet op korte termijn in de planning staan…

Dat is jammer, want juist via de WiFi kan ik instellingen voor het hele gezin doen, bv als iedereen disconnected is. Nu zit automation vooral aan 1 user en dat is in niet altijd praktisch

Dat is zeker een interessante usecase. Ik ga het in elk geval intern voorleggen. Heb je onze uitleg al gezien hoe je meer toestellen kunt toevoegen aan je account? https://olisto.com/voeg-toestel-toe/

Bedankt, dat is zeker een goed alternatief voor gezinsleden! Echter heb ik ook regelmatig andere mensen over de vloer waarbij ik dit wil koppelen, bv als ouders, schoonouders met hun mobiele apparaat op mijn wifi netwerk komen, kunnen de lampen aan gaan als het donker is. Dat is voor mij de meerwaarde van automation buiten het smarthome platform binnen

Daar heb je een heel goed punt. Dit zou ook voor AirBnB achtige situaties, oppas etc een heel goede vorm van automation zijn.