Google sheets verbinden mislukt

Meerdere keren geprobeerd om te verbinden met Google sheets.
Elke keer ‘Het verbinden is mislukt’
Ik heb ook al enkele keren de app opnieuw opgestart en bij google de authorised access verwijderd en opnieuw geprobeerd te connecten.

Ik zie bij de google drive wel een google sheet voor triggi, maar blijkbaar kan niet verbinden.

mijn google sheets is ingesteld op engels en amerikaanse notitie, dus . ipv , als decimaal en , ipv ; tussen parameters.
Kan dat ermee te maken hebben?

Lijkt erop dat ik mijn eigen probleem beantwoord heb,

Probleem lijkt er inderdaad op dat de taal ermee te maken had.
Zodra ik Triggi instelde op Engels en nog een keer opnieuw probeerde ging het wel goed.
Dus Google en Triggi moeten dezelfde taal hebben lijkt het.

Misschien een verbeter punt voor triggi om dit misschien als instelling te kunnen instellen.

Hi @peter.vanderstap

Ik ben bezig om je situatie hier te reconstrueren. Heb jij je Google account op Engels staan of alleen je spreadsheet-instellingen? Want die laatste stel je toch in per spreadsheet en niet Google-breed? Of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Hi Frank,

Ik dacht ik probeer het zelf ook even opnieuw, maar kon alweer niet connecten met excel.
Sinds gisteren weer meerdere keren opnieuw geprobeerd en het is nu toch wel weer gelukt. Nu gewoon Triggi in Nederlands en Google sheets in Engels.
Dus ik denk dat het gewoon toeval was vorige keer dat het opeens wel lukte toen ik veranderde naar Engels.

Het verbinden met de excel gaat moeizaam. Geen idee waarom. Mijn eerdere conclusie van de taal lijkt onterecht.

Met vriendelijke groet,
Peter

Hi @peter.vanderstap

Ik ben ook nog steeds bezig om goed te achterhalen wat er aan de hand kan zijn. We merken dat de verbinding met Sheets inderdaad moeizaam verloopt. Het heeft onze aandacht in elk geval!

Frank