Google nest thermostaat koppelen

What kind of functionality are you thinking of (delete what is not applicable):

Channel / More conditions or actions to existing channel / App functionality

Is the functionality already available at a service like IFTTT, Alexa or Google Home?

What functionality would you like to propose:

Waarom krijg ik steeds fout bij inloggen op de Google nest thermostaat als ik.dit kanaal wil toevoegen?
Krijg steeds email en/of wachtwoord verkeerd terwijl deze zeker goed zijn.

Alvast bedankt

Omdat je, zoals op verschillende plekken op dit forum te lezen is, alleen een pre-google Nest kunt koppelen.

Gaat dit in de toekomst nog wel werken?
Ik kan namelijk geen Nest-account meer aanmaken (lees ik overal) sinds eind 2019.

Google Nest heeft eindelijk weer een deel van hun API opengesteld. Wij zijn ernaar aan het kijken of wij opnieuw een verbinding kunnen maken.

Inmiddels weer kleine 2 maanden verder en benieuwd hoe het gaat met verbinding met Google nest thermostaat.

We zitten in het traject om goedkeuring te krijgen van Google/Nest.

Dan is het maar te hopen dat Google een beetje mee werkt.
Hopelijk horen we snel positief nieuws van jullie.
Succes en bedankt voor de info.

Hoi,

Het lijkt er op dat Google niet erg mee werkt want ik kan nog steeds niet koppelen met mijn Google Nest Thermostaat.
Jammer wel.
Wat is de status op dit moment?

Hoi Martin,

Hoe groter het techbedrijf hoe lastiger de goedkeuring. We zijn ongeveer 2/3e van de procedures doorgekomen, echter stuiten we nu op een aantal problemen en verborgen voorwaarden waar we hun feedback van nodig hebben wat natuurlijk even op zich laat wachten. We doen ons uiterste best, maar we kunnen helaas geen verwachting geven van hoe lang het nog gaat duren.

Dat snap ik Remy.
Ik wacht het weer verder af…
Het zal vast goed komen.
Succes verder

Hoi Remy,

Inmiddels zijn we enkele maanden verder en lukt het me nog steeds niet om de Google Nest thermostaat te koppelen.
Weet jij wat de status is?