Google calendar channel can’t connect

App version: newest
Phone OS: up-to-date
Problem description:
I had a working connection with google calendar. Since a few days all of a sudden without any changes, calendar no longer triggers and reconnecting the google calendar fails: when google asks for approval to connect with Olisto, and I click “-allow” it replies “open with app Olisto?” And the the process errors and repeats.
What’s up??? Please help. I’m desperate
I hope this forum is still active because all messages seem very old
Jan
Please email to jblanken@ziggo.nl

Beste Jan,

Allereerst excuus voor het ongemak. We zijn intern met een grote wijziging in t systeem bezig die helaas hier en daar voor problemen zorgt die we niet allemaal konden voorkomen. Helaas is ook Google Calendar daarvan slachtoffer geworden. Zoals je ziet zijn we druk bezig om de problemen op te lossen, maar helaas zijn we (vooral ik) daardoor wat minder sterk in het communiceren.

Hoe dan ook, ik heb zojuist een update voor Google Calendar uitgezet. Hopelijk zijn daarmee de problemen opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer gerust op dit bericht en ik ga er meteen achteraan!

Met vriendelijke groet,
Remy @ Olisto

Beste Remy,
Wat fijn dat je even een bericht stuurde. Ik dacht al zoiets maar goed om te weten dat het probleem aandacht heeft.
Ik weet ook heel goed hoeveel stress het oplevert wanneer updates van andere partijen je dwingen groot onderhoud van code te plegen terwijl de gebruikers “hangen”.,
Neem de tijd, ga niet op een vrije dag zitten werken en laat me tzt weten als de Google agenda het weer doet.
Als je me wilt laten testen doe ik dat ook uiteraard met alle geduld en plezier.
Groet
Jan

Het werkt weer
Dank
Jan

Fijn om te horen!

Beste Remy
Na een week vlekkeloos triggers vanuit Google agenda sinds gisteren weer problemen - begrijp jij dat?
Dank
Jan

Nee, er is voor zover ik weet aan onze kant ook niets veranderd… Maar ik kijk zo even!

Beste Remy

Weet je al iets?

De triggers uit de Google agenda doen het opnieuw niet meer.

Ik heb inmiddels het Google calendar kanaal losgekoppeld van Olisto en geprobeerd weer aan te sluiten en er gebeurt precies hetzelfde als 2 weken geleden: hij sluit niet aan en vraagt “openen met Olisto?”. En wat ik ook doe dan - de gekoppelde triggers blijven op een rood uitroepteken staan (terwijl ik van Gmail een melding krijg dat Olisto toestemming heeft gekregen)…

Exact hetzelfde als eerder in deze thread.

Dank

Jan

Interessant. Ik heb dit weekend nog allerlei acties en condities uitgeprobeerd. Zouden wij eventueel eventueel contact met je op kunnen nemen om het iets gedetailleerder te onderzoeken?

Ja uiteraard

Kan niet altijd maar vandaag tussen nu en 14:00
en na 16:00
Groet
Jan