Ghost trigg actief?

Ik heb van de week wat oude triggs opgeruimd en een paar nieuwe aangemaakt.
Het lijkt er echter op dat er een oude trigg actief is gebleven (schakelt via Toon een smart plug rond zonsondergang). Het probleem is dat ik die oude trigg niet meer zie en dus niet kan deactiveren/verwjderen. Mijn smartplug is nu onbruikbaar geworden omdat deze nu onbedoeld schakelt. Kunnen jullie helpen deze spook-trigg te vinden en om zeep te helpen?
Thanks!
Groeten Allert

Hi Allert,

Kun je ons via de app een bericht sturen zodat we gelijk weten welk account we naar moeten kijken?

Excuus voor de late reactie. We hebben dit bericht blijkbaar over het hoofd gezien maar gaan er mee aan de slag!

Groetjes Jelmer

Voor alle gebruikers waarvan lijkt alsof er een verwijderde trigg of trigg die uit staat alsnog af gaat is het altijd goed om het volgende te checken:

Is dit je enige Olisto account? Wellicht dat je nog een ander account hebt, bijvoorbeeld een via email en een via Facebook. Of een huisgenoot/iemand uit jouw gezin?
Heb je wellicht via de app van het apparaat of de dienst zelf iets ingesteld? Of via een afstandsbediening van de fabrikant zelf?
Wellicht nog een regel ingesteld via een andere derde partij bijvoorbeeld Domoticz of IFTTT?

In principe kan het niet dat als een trigg echt verwijderd is dat hij nog aan blijft gaan via ons. Mocht dit wel zo zijn zou hij in onze database terug te vinden moeten zijn en kunnen we hem alsnog verwijderen.

Toevallig hadden we met een andere user een soortgelijk probleem als hier boven stond en die stuurt net dat hij zijn oude KlikAanKlikUit afstandbediening vond. Hier had hij dingen op ingesteld, was hij vergeten en hierdoor dacht dat hij ook dat hij Ghost triggs had.

Gevonden, met dank aan Jelmer!
Kennelijk heb ik ooit ook eens ingelogd bij Olisto via de FaceBook login en daar stond mijn “ghost” trigg actief! Ik had mij eerder niet gerealiseerd dat de verschillende loginmogelijkheden naar aparte accounts leiden, ik gebruik voor Olisto en FaceBook hetzelfde emailadres. Dat is even opletten dus.