Bij het activeren en verbinden met Philips Hue kom ik via de app op de Hue pagina waar ik inlog en Olisto connectie bevestig. Deze inloggegevens werken als ik via de webbrowser bij Philips inlog.
Overigens is mijn Olisto email anders dan bij Hue.
Via de webbrowser op Phiilips Hue kan ik zien, dat Olisto is geactiveerd maar in de Olisto app staat bij het kanaal een uitroepteken en de optie opnieuw activeren. Er staat wel een lijstje met mijn lampen overigens.
Bij het overzicht met Triggs bij Philips Hue staat “Verificatie mislukt”
As ik nogmaals activeer dan komt er nog een Olisto in de Philips lijst met geactiveerde apps.
Hoe krijg ik dit werkend, iemand zoiets ook gehad?
Zowel bij mijn eigen account als een nieuw account die ik hiervoor heb gemaakt gaat het bij mij goed met het Philips Hue kanaal koppelen en triggs maken.
Wel komt er inderdaad een extra Olisto in de lijst met geactiveerde apps bij zodra er een nieuw account aan is gekoppeld.
Zou je via de app een berichtje kunnen sturen zodat één van de developers kan kijken of we kunnen zien wat er mis gaat?
Heb je dit probleem nogsteeds?
Is het wellicht opgelost door het kanaal opnieuw toe te voegen? Zo nee, kan je ons een berichtje sturen via de in app chat?