Geen "now widget" meer

Ik kom er gisterenavond ineens achter dat de NOW widget niet meer zichtbaar is. Ook niet na een reboot, het opnieuw starten van Triggi of een NOW button in de App aan te klikken.

Vanuit de Triggi App werken ze overigens wel echter komt hij niet meer in de notification bar tevoorschijn.

Is dit bekend en hoe kan ik dit oplossen? (toestel: Google Pixel, Android 8.0)

Hi @Dennis
Dat is vervelend. Ik wil twee dingen checken met je Triggi installatie

  1. Als je naar Meer > Profiel gaat, zie je de optie Triggi Now Android Widget. Is deze aangevinkt? Zo nee, zet deze aan.
  2. Schuif van bovenaf het notificatiescherm naar beneden. Zie je hier nu een smalle kaart met “Triggi Now”? (zie onder)

Als je deze ziet, kun je hem met een veeg naar beneden openen en hiermee de knoppen zichtbaar maken.
Ik hoor graag of dit voor je werkt.

Helaas, button staat ingeschakeld maar geen Triggi Now in het notification center

Ik heb sinds een week of twee hetzelfde probleem op mijn Nexus 6P met Android 8.0. Kan het zijn dat de app niet goed samenwerkt met het gewijzigde notificatiesysteem in Android 8.0?

We zijn er achter gekomen dat we helaas problemen hebben met de Now widgets in Android 8 :frowning_face:. We werken aan een oplossing en hopen deze spoedig online te hebben.

Het lijkt erop dat hij sinds de update van vandaag weer werkt! TOP

1 like

Dat is mooi! Ik sluit hierbij dan dit topic.