Geen buttons in Now

Ik maak nu een week of drie gebruik van Triggi, ben er erg blij mee maar…tot op heden is het twee keer voorgekomen dat alle buttons uit de Now sectie verdwenen waren.

Verwijderen en opnieuw installeren van de app loste het probleem op. Probleem doet zich voor op een iPhone X met zowel de iOs 11.2.0 en 11.2.1. Op een iPhone 8 komt dit niet voor.

Iemand hier ervaring mee?

Op de  Iphone® 6 S Plus komt het af en toe ook voor.
De NOS button zit bij mij als widget voor in.
Even opnieuw oproepen en de 2 buttons die ik gebruik staan er weer.

Vanochtend waren de buttons zichtbaar, maar reageerden nergens op. Pushmeldinge waren wel gegenereerd.

Echter stuurt triggi nu helemaal niets meer aan, alles heeft een miscellaneous error.

HI Ber, heb je die problemen specifiek met klik aan klik uit kanaal of met meer kanalen? Met vriendelijke groet Teun van Triggi

Specifiek met klikaanklikuit, dit kanaal verwijderd en weer willen toevoegen maar dat is niet mogelijk. Is hier meer aan de hand?

Hi Ber,

Vanochtend zijn er problemen ontstaan bij dit kanaal. We hebben KAKU geinformeerd, maar aangezien het eerste kerstdag is, weet ik niet hoe snel dit opgelost is. Je wordt binnenkort ook nog even via de app zelf of via email geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Teun

Hi Ber, probleem met kaku kanaal lijkt weer opgelost te zijn. Met vriendelijke groet, Teun

Inderdaad, het werkt weer.