Fout in de trig van Toon

Hallo het viel mij op dat bij mij de trig icm met Toon bij het verlaten van mijn huis niet werkt. Wellicht komt dit door het volgende: In de toon app heet deze programma stand namelijk: Weg . Triggi noemt het in zijn trigg: Afwezig. Geeft dit wellicht een conflict?

Hier geen conflicten met Triggi om de programma standen van Toon te schakelen.

Deel je trig eens? Kunnen we kijken wat er mis gaat.

Ik heb de standaard trigger die in de app stond gepakt. Hoe deel ik m’n trigger op dit forum? Het gekke is dat hij de afgelopen 3 dagen het ineens wel goed deed maar vandaag weer niet.

Je kan een screenshot maken van je trig, deze kan je dan hier plaatsen… Zodoende kan ik ook wel zien wat er gebeurd, je eventueel even helpen! :wink:

Bij mij werkt de trigg ook niet als we beide van huis zijn dat Toon op afwezig moet gaan.
Alleen als ik mijn eigen toestel aanzet S7 edge. De S6 alleen aan werkt ook niet.

Bij alle andere triggs gaat het juist wel weer goed!

Wat dachten jullie van trig openen delen dan kopieeren klembord en dan hier neer zetten.

Trigg: Zet Toon op “Weg” wanneer er niemand thuis is

Hierbij de trigg die we willen gebruiken

Even kleine opmerking een trig locatie een huis adres naam geven zou ik nooit doen.

Snap het probleem niet… Locatie trig dien ter allertijden GPS coördinaten te hebben. Door.je adres in te vullen word die verkregen, weet Olisto dat je thuis bent of niet…

@Vorstenbosch

Ik kan niks vreemds aan je trig zien/merken… Zou kunnen dat de locatie trigs nog niet perfect bij jou werken, die euvel heb ik namelijk ook.

Dan zal ik het uitleggen. Een locatie kun je elke naam geven die je wilt. Maar als je hem je huis adres inc hs nr geeft en hem dan deelt vind ik niet heel gogem. En nee ik zie in de trig ook geen fout.
Chris

Dat is ook niet slim inderdaad. Mijn locatie trigs hebben een niet bestande naam gekregen, zodat ik weet wat er bedoeld word, maar een ander niet… :slight_smile: