Fitbit Kanaal niet beschikbaar?

HI,

Op jullie homepage wordt het Fitbit logo en de connectie met Triggi beschreven, maar ik kan deze niet vinden in de Trigg app?

Als fervent Fitbit user zag ik wel wat leuke opties, maar voorlopig kan ik die dus niet testen ;-(
Moet ik iets activeren alvorens het kanaal beschikbaar wordt?

Thx,
Marijn

Hi @MarijntHvdB,

Kun je mij laten weten (mag in een PB of via de chat in de app) welke versie van de app je hebt? Fitbit werkt in de laatste versie van de app, op iOS is dat 1.1.3362, op Android 1.1.3363.

Groet
Frank Meeuwsen

welke app bedoel je? Fitbit, of Triggi? Heb van beiden overigens gewoon de laatste versie staan. Triggi heb ik nog maar sinds eergisteren :wink: 1.1.3362 inderdaad

Sorry, Triggi inderdaad. Je hebt de laatste versie dus Fitbit zou in je lijst met All Channels/Alle kanalen moeten staan. Voor de zekerheid, het logo in onderstaande schermafbeelding zie jij niet?

nee…
ook niet op de iPad.

heb weliswaar the laatste iOS beta versie draaien, maar dat zal het wel niet zijn.
de kanalen worden niet alfabetisch geordend? ik kan er geen volgorde in ontdekken? althans 2 kolommen van boven naar onder wel, maar links/rechts is even onduidelijk…

Hi @MarijntHvdB, we ontdekten een vreemde bug in het Fitbit kanaal. Zou je de app eens willen afsluiten (Force close) en opnieuw willen starten? Als het goed is, krijg je Fitbit dan te zien.

Bingo!

mijn eerste bug gesquashed… :+1:

2 likes

HI Frank, leuk kanaal Fitbit maar uh komt er ook een voor Polar? Zou leuk zijn.

We zouden Polar graag toevoegen, maar dat kan niet zonder de hulp van Polar :wink:Mocht je de mogelijkheid hebben om bij hen eens te polsen of een koppeling met Triggi interessant is, dan heel graag!

Zojuist een bericht gestuurd naar support van Polar om te polsen of er interesse is en de website en jouw naam doorgegeven.
Kijken wat ervan komt.
Groet, Theo.

Vanmorgen 30-4 telefonisch contact gehad met Sebastiaan van Polar Care België en hem toelichting gegeven omtrent de mogelijkheden van Triggi. Hij zal dit intern doorspelen zo was zijn reactie.

Hi Theo,

Leuk, dank je wel voor je hulp!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Zou het ook mogelijk worden de alarm/wk tijden te gebruiken binnen Triggi

Hey @Rob_van_Osnabrugge

Wat bedoel je met alarm/wk tijden? Iets wat in je kalender staat? Of iets anders?

HI Frank,

Ik krijg een foutmelding dat triggi mijn fitbit niet kan vinden… Maar hij geeft wel keurig de notificatie door die ik heb ingesteld.

Ik kan echter nergens meer vinden hoe ik die koppeling kan editen. Missend apparaat of dienst.

In mijn Fitbit interface staat eea gewoon aan.

Ik heb een nieuwe fitbit gekocht en dacht dat het via de software allemaal gelinked was.

Hoe dan ook, moet ik de verbinding gewoon weggooien en opnieuw aanmaken of kan het ergens worden ge-edit?

Je kunt een bestaande FitBit koppeling niet editten helaas. Het beste wat je kunt doen is verwijderen en opnieuw toevoegen. Hou er wel rekening mee dat je triggs dan worden verwijderd…

Jammer !
Wel apart dat de Triggi zelf gewoon werkt. Ik krijg nog altijd een schouderklopje na mijn eerste dagelijkse 13000 stappen of 90 minuten activiteit :wink:

Nog even terug komend op mijn vraag : In FitBit kan je verschillende wektijden instellen. Echter die zijn nu niet zichtbaar en bruikbaar binnen Triggi. Je zou die dan kunnen gebruiken om b.v. de verlichting aan te zetten.