Even voorstellen: een domotica freak ;-)

Hallo,

Ik ben net nieuw bij Olisto en ben erg tevreden met de mogelijkheden die ik tot nu to heb gevonden.
Even een korte opsomming van mijn domotics:
Ik gebruikte in mijn vorige woning Kaku maar dat verkocht ik bij de woning.
Na mijn verhuizing ben ik (omdat de financien het niet toelieten :wink: ) begonnen met Homewizard (classic) en veel, heel veel Smartwares schakelaars.
Langzaam uitgebreid met een Themosmart, Somfy IO, een Siemens oven, Harmony afstandsbediening met HUB, Foscam camera’s, Smartwares Link met Pro switches en als vervanging voor de Homewizard een SmartSwitch.
Ook een Google Deurbel en uiteraard een koppeling met Google Home met een Nest Hub en een Nest mini.

Uiteindelijk heb ik onlangs de overstap gemaakt naar Philips HUE als vervanging voor de 433 MHZ lampen en schakelaars van Smartwares (42 op dit moment). WAT EEN VERADEMING !!!
Zeer recent de WoonVeilig aangeschaft en zo met Olisto in aanraking gekomen.

Ik zit ook in het Beta programma van Smartwares en heb daar onlangs het voorstel gedaan om ook met Olisto contact te zoeken voor hun PRO line zodat ik mijn Link/Smartwares schakelaars, brand en water-melders en thermometers kan koppelen.

Ik ga met veel plezeir met Olisto aan de slag en heb alle bestaande programmeerfuncties uit de Link gehaald en samen met wat WoonVeilig functies overgezet naar het Olisto platform.

Ik heb er zin in,
Djurre

2 likes