Email stopped working

App version: __________
Phone OS: ________
Problem description: Er is geen e-mail verstuurd, want je zit…

Wat is de reden dat er ineens geen emails meer worden verstuurd? De trigg deed het tijdens het testen prima, tot ineens geen emails meer werden verstuurd. Heb ik een email quotum bereikt? De informatie bij activiteit is enigzins cryptisch. Ook als ik ga staan of liggen worden er geen emails meer verstuurd:-).

Kun je vertellen wat de informatie is die je krijgt?

Inmiddels komen er weer emails binnen, ik heb niks veranderd…

Groeten Allert

Dat is inderdaad een bijzonder foutmelding :rofl:
Het is de melding: “Er is geen e-mail verstuurd, want je zit aan je dagelijkse limiet”, die wat ongelukkig is afgekort. Ik zal er iets korters van maken om mensen onnodige sta-partijen te besparen :grin:

Hoi Daniel, dank! Wellicht is het ook handig ergens aan te geven dat er een daglimiet is en hoe hoog die is, ik heb nu veel lopen zoeken maar kon daarover niets vinden. Als we het hier vermelden is het voor anderen in iedergeval hier te vinden.

Hoi @Allertman, om niet een te makkelijk doelwit te zijn voor hen met snode plannen zijn we helaas genoodzaakt dit soort limieten een beetje vaag te houden. Ze zijn ook niet perse constant. Als je er regelmatig tegenaan loopt kan ik de limiet voor jouw account versoepelen, met redelijkheid natuurlijk.