Elke dag Toon "kanaal" foutmelding

**App version: 2.30.4
**Phone OS: iOS 15.1.1
**Problem description: Vrijwel elke dag stoppen de Toon triggers en onder “Kanalen” is dan de foutmelding dat Toon niet kan worden geconnecteerd.

Nadat ik het kanaal naar Toon heb opgezet (account & wachtwoord) werkt het 24 uur en daarna stoppen de Toon triggers met een kanaal foutmelding.

Nadat ik opnieuw de login gegevens activeer lukt dat de eerste keer niet. De “OK” button om de account gegevens te activeren werkt niet. Vervolgens de Olisto app gestopt en opnieuw gestart, dan lukt het meestal wel om de account gegevens op de Eneco inlog pagina te activeren. Vervolgens werken de Toon triggers weer 24 uur.

En dan gaat het weer mis…
Dit blijft zich nu al wekenlang herhalen…

Wat is er toch mis? Ik lees op dit forum ook dat er met Google vergelijkbare issues zijn.
Is dit nu een Eneco/Toon issue of een Olisto issue?

Ik wil gráág dat toon wéér werkt zoals eerder gedaan heeft(want hij heeft het wel gedaan namelijk…!

Remco Zwagemaker

Heb je nog steeds een abonnement op Toon?