Eerste keer inloggen in app lukt niet

App version: 2.28.1
Phone OS: Android 11 Pixel 2XL

Na een update in 2019 kan ik niet meer inloggen in de app. Eerst krijg ik 4 velden met uitleg waar ik doorheen swipe. Daarna volgt veld 5 welke leeg is en daarna gebeurt er niets meer.
Ik heb mijn oude telefoon weer opgestart en daar werkt het wel.
Ik heb alles wat ik heb kunnen vinden geprobeerd zoals alles verwijderen van de gegevens en de app maar ook met en zonder wifi opstarten. Helaas werkt het nog niet.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt.

For non-Dutch readers: Clicking the link below on your phone with the app installed should take you directly to the login screen. If needed you can switch to the signup screen from there.

login


Hoi Ed, welkom op het forum. Frustrerend dat je nog steeds met dit probleem worstelt (en veel Pixel XL gebruikers met jou, geloof ik).
Zou je eens kunnen proberen wat er gebeurt als je (op je telefoon, met Olisto geinstalleerd) op onderstaande link klikt?

login

2 likes

Beste Daniel,
Het werkt :partying_face:
Dankjewel voor jouw reactie en deze oplossing!
Nu kan ik weer lekker gaan knutselen met deze geweldige app!

Goed om te lezen dat het werkt! Het echte issue blijft nog even een mysterie, maar dan is er in elk geval een workaround.

Ik kwam op die manier wel op de inlogpagina! Maar lukte niet direct, ik had nog geen account aangemaakt en kon dus niet inloggen. Op een oudere Smartphone (Android 8) de app geïnstalleerd en account aangemaakt en vervolgens op mijn eigen smartphone bovenstaande truck uitgehaald. Nu gaat het goed!

Hoi @Hjalmar, fijn dat het geholpen heeft. Nu te laat natuurlijk, maar was er op de inlogpagina onderaan geen link om te schakelen naar de ‘maak account’ pagina?