EEN OLOSTO NOW trig op tijd aanroepen

Ik heb een aantal trigs die ik via de NOW button kan aanroepen. Maar dat is dus handwerk. Nu wilde ik gisteren zo’n NOW trig op een bepaald tijdstip laten afgaan. Dat kan dus niet?!?!?!?!? Enige manier is om de trig dan te SHAREN en zelf weer importeren als nieuwe trig. En hierbij dan de NOW vervangen door een time. Beetje omslachtig. Ik kan b.v. we in m’n GOOGLE HOME ROUTINES de NOW knop aanroepen. EN daarin heb ik wel een mogelijkheid om dit op een bepaald tijdstip te laten verlopen.

Kortopm wat hebben we nodig: Een mogelijkheid om bestaande trigs eenvoudig 1 op 1 te copieren (nu krijg je bij het SHAREN daarna de nodige vragen over welke CONNECT variablen je dan weer wil gebruiken) en een mogelijkheid om een TRIG via verschillende manieren te kunnen aanroepen. Dus met een timer of met een NOW knop, of op als het warm wordt. Dus je hebt een soort template die alle functionaliteit al doet, maar met verschillende aanroep manieren. Doe dit nu via het TIMERS. Maar moet toch handiger kunnen???

Dit kan je doen door de if-zijde van je trig te maken met Olisto Connect. Deze kan je vuren met een Olisto Now button, maar ook met bijvoorbeeld een timer. Mogelijk is dan ook om andere platforms te gebruiken…zelfs een icoon op het startscherm van je telefoon.

Een trigg dupliceren zal vast niet veel werk zijn. Ik ga het direct aankaarten :slight_smile:

Brilliant. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Werkt perfect. ZOu nu dus heel fijn zijn als ik folders kon maken. Want dan kan je in 1 folder de device aanroep trigs zetten. Want deze maak je 1 keer en vervolgens kom je daar niet meer aan.

En dan een folder waarin je de DRUKKNOPPEN zet. Want die zie je toch al in het NOW scherm. Zou een stuk overzichtelijker worden.