Deursensor connectie met toon

Ikwil graag dat als de deur openstaat de verwarming niet aangaat ik heb kaku trust deur/raamsensor en toon thermostaat

Nee, er is (nog) geen communicatie van KAKU naar Olisto.

Hoi Prins Reinier, je ‘triggert’ mij met jouw antwoord. :wink: Ik heb een raam/deur sensor die hoort bij de beveiligingsset van KAKU. Dat is volgens mij een twee-weg communicatie.
Maar misschien alleen als het alarm aanstaat.
En dan zou de trigger deur open = niet aanslaan verwarming toch wel moeten kunnen. Hoewel ik nog moet nadenken over hoe ik programmeer dat de verwarming niet mag aanslaan (ik heb ook toon).
#nadenkdingetje

Nee, dat is niet mogelijk. Er is namelijk geen communicatie van KAKU naar Olisto.
De twee-wegcommunicatie geldt voor de afzonderlijke componenten van KAKU naar de ICS-2000.

Het zou super zijn als je iets voor elkaar krijg want ik heb er nog niet veel verstand van.

Ik heb de ics-2000

De ICS-2000 staat inderdaad tweewegs-communicatie toe met een aantal apparaten. Echter is Olisto afhankelijk van welke informatie KAKU aan ons doorgeeft. Helaas geeft KAKU deze informatie nog niet door en kunnen wij die mogelijkheden nog niet bieden.

Het is al wel heel lang een wens van velen. Is er al voortgang?

Ik zou je aanraden dit vooral aan te kaarten bij KAKU zelf. Als er genoeg mensen dit doen hopen we dat zij de stap zetten zodat wij ermee aan de slag kunnen!