Crownstonekanaal

App version: ______2.27.2
Phone OS: 14.4.1
Problem description:
Mijn Crownstone Triggs gaven een foutmelding. Na verwijderen Triggs zie ik dat het kanaal niet meer aanwezig is.
Is er onderhoud op het Crownstonekanaal?
Ik kan mij dit wel voorstellen, omdat het kanaal vaak foute informatie doorgeeft. Ingaan sfeer en verlaten op hetzelfde moment.

Bedankt voor de melding, het kanaal is weer beschikbaar.

Bedankt, het Crownstone kanaal is terug, maar er zijn geen activiteiten. Staat de service stil?
De Crownstone geeft wel een status, maar Olisto niet!

Het kanaal lijkt naar behoren te werken. Kun je vertellen wat er precies mis gaat, en screenshots van de activiteiten logs bij de betreffende triggs laten zien?

Ik heb de Crownstone nu 2 jaar, om ervaring mee op te doen. Bij de start ging het ook al heel moeilijk. Eerst geen activiteit en daarna te veel meldingen. Bij het ingaan kreeg ik te veel melding. Voor het in en uitgaan van de spfere.

Ik wil het gebruiken voor de garage. Wanneer ik aankom, automatisch de deur openen.

Ik heb lang niets meer met de Crownstone gedaan, maar zag dat er updates waren en dacht het nog eens opnieuw te testen.

De Triggs (4) gaven een error. Ik heb ze verwijderd en wilde ze opnieuw aanmaken. Helaas was toen het kanaal volledig verdwenen. Hij is er nu dus wel weer, maar geen activiteit

Met vriendelijke groet,

Martin Dwars.

Beste Daniël,
Ik zie geen reactie na mijn bericht van 8 dagen geleden.
Wat is de status?

Hoi @Dwars,
Het lijkt erop dat we simpelweg geen updates van de Crownstone API krijgen. Ik zal een taak op onze backlog zetten om dat verder uit te zoeken maar ik kan er geen uitspraak over doen wanneer dat opgepakt wordt. Reken er niet op dat dat erg binnenkort zal zijn.

Ik zie dat je het kanaal zo’n 2 maanden geleden opnieuw verbonden hebt. Kun je je nog herinneren of je vlak daarna wel triggers kreeg?

Beste Daniël,
Ik krijg vanaf 9:53 weer een melding van Olisto en Crownstone.
Graag verder onderzoek. Het euvel speelde enkele jaren geleden ook.
BVD Martin

Laat het even weten mocht het er weer mee ophouden.

Beste Daniël,
Het laatste bericht is van vrijdag 15:45.
Graag opnieuw controleren.
Gr, Martin

Vanaf 2 april geen Crownstone berichten ontvangen!

Hallo @Dwars, klopt het dat het nu weer werkt?

Nee, geen bericht via Crownstone. Laatste bericht 2 april.