Complimenten Triggi Team!

Hoi Tom & Frank en anderen,

Zoals het er nu uitziet een versie Triggi met een stabiele werkend kanaal Toon.
Gefeliciteerd met hoe jullie nu bij Eneco via Api de toegang hebben geregeld.

Menigeen die de scenes bij Toon mist, zal hier nu aan het juiste adres zijn.
Ik zelf heb van af de 1e week van augustus 2016 hierop moeten wachten, maar nu is het dan eindelijk zo ver.

De komende tijd ga ik nu proberen zoveel mogelijk Triggs te maken en te kijken of het allemaal goed werkt.
In ieder geval werken de scenes met de Slimme stekkers nu perfect!

Keep up the good work!!:slight_smile:

Brandje

3 likes

Eindelijk was de koppeling er vandaag ook… Ben er best heel erg blij mee. Nu volop verschillende triggs verzinnen…

Mooie woorden Ton!

1 like

Hallo @Brandje en @mAiden, dank voor de fijne woorden zowel hier als op het Toon forum. Ik zie uit naar jullie triggs met de Toon en de stekkers!

1 like

Hallo alle “Trigger” medewerkers, bedankt dat jullie dit mogelijk maken.
Al lang werk ik met jullie Triggers icm Hue en nu ook met de Fibaro’s aan Toon®. Het werkt zoals je dat verwacht en het is beter afgestemd op wat er nodig is dan de concurrenten waarvan ik er twee heb uitgeprobeerd.
Wat jullie club zo bijzonder maakt en op afstand als beste is de betrokkenheid bij hetgeen jullie maken. Jullie support is voor mij op de score van 0-10 een 10!
Hou vol en veel geluk met jullie mooie app.
Groet, Theo.

2 likes

Mooi gesproken Theo!
Een waarheid als en koe.

Eigenlijk jammer dat je complimenten zo weinig leest; mopperen zijn we (ik ook hoor) goed in, maar complimenten worden nog altijd te weinig uitgedeeld.

Het verschil is groot met anderen Ton. Triggi is voor mij favoriet geworden en IFTTT en nog zo’n partij kunnen hier helemaal niet aan tippen.
Ik hoop dat ze snel de koppeling naar Woonveilig in gebruik stellen.

2 likes

Top Theo!:+1:
Hebben we dezelfde mening Theo.
Iedere dag controleer ik of de slimme meters wel geschakeld hebben nav de opdracht van Triggy.
Maar iedere keer is keurig gedaan wat ik ingesteld heb.
Dus de huidige kanaal koppeling met Toon via de Cloud werkt dus perfect!:point_up_2::slight_smile:

Zou voor jou zeker mooi zijn.
Ik zit met PowerMax; ik ga eens een balletje opgooien of dat interessant is voor ze!

Dag Theo,

Inderdaad, hier kunnen andere “helpdesks” een voorbeeld aan nemen:stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelfs mijn Everspring ( “domme stekkers”) kan ik nu geconditioneerd laten schakelen.

ppj