Commando voor kaku wissel Alexa

Is het mogelijk om in de app een wisselkantoor in te stellen voor mijn kaku lichten?? Dit zodat de bediening met Alexa een stuk eenvoudiger wordt. Nu heb ik voor elke lamp 2 commando’s nodig (1 voor aan en 1 voor uit) en dit doe ik liever met een en dezelfde commando. Dit werkt namelijk een stuk eenvoudiger en raakt Alexa ook een stuk minder van in de war.

Voor Olisto now gebruik ik voor m’n televisie ook maar één button. Dit doe ik door gebruik te maken van Olisto Connect. Als een connectwaarde = 0, staat de televise uit. Als de connectorwaarde = 1, staat de televisie aan. Ofwel:
ALS {Televisie wordt ingedrukt} EN {connectorwaarde = 0} DAN {Televisie Aan} EN {connectorwaarde = 1}
ALS {Televisie wordt ingedrukt} EN {connectorwaarde = 1} DAN {Televisie Uit} EN {connectorwaarde =0}

Bedankt voor de tip! Ga van het weekend
even kijken of ik het hier ook mee aan de praat krijg.

ik ben door een andere forum gewezen op de Trust app. Kaku schijnt door Trust te zijn over genomen. Trust app ziet er hetzelfde uit als de kaku app, maar Trust heeft een Alexa skill waarmee wel alles met 1 commando is te bedienen. Dus opgelost met Trust app + skill.