Beta versie crashed

De laatste update van 6 dec crashes op de Android Samsung A32 telefoon

Ook na complete herinstallatie stopt ie direct na het aanklikken van het icon

Thx voor het melden. Ik cancel deze build wel even. Voor nu kan je gewoon even teruggaan naar de playStore build

Na het verwijderen van de app en opnieuw installeren knalt ie er uit. Lijkt of op Google play die corrupte versie nog actief is en volgens de app info is het nog steeds 2.34.0

Mijn tablet draait nog de 2.32.1 en die doet het nog… op de telefoon gaatde laatste Android versie nog steeds in de fout
Help

Dat al geprobeerd. Als ik hem van m’n telefoon haal en weer naar de playstore ga, krijg ik wederom de beta versie. Dus ergens weet Google nog niet dat deze versie is teruggetrokken.

Wie gaat er nu dit Google probleem.oplossen. Dit is al dagen geleden gemeld…

Hoi allemaal,
Sorry dat dit allemaal zo lang geduurd heeft. De problemen waardoor de app op Android 13 crasht zijn helaas niet zo snel op te lossen en Remy is ook nog eens ziek geworden. Daarnaast maakt de Play store het ook niet heel makkelijk om een eenmaal gepubliceerde versie terug te trekken. We denken voor nu echter een oplossing gevonden te hebben.
Jullie zouden terug moeten kunnen naar de vorige, werkende, versie door via de Play store de app te de-installeren en opnieuw te installeren.

Inderdaad, hij werkt weer. Thanks.

Over Android 13: De oude (en dus ook degene die nu weer actief is) werkt prima op Android 13.

Ook hier werkt ie weer als vanouds. Thanks