Bestellen via stemgestuurde techniek

"Een op de vijf Nederlanders koopt in 2021 via stemgestuurde techniek’

Winkelen met je stem via techniek als Apples Siri, Googles Assistant en Alexa van Amazon wordt populair. Naar verwachting koopt 20 procent van de consumenten in 2021 met zijn stem. Binnen drie jaar is stemgestuurd winkelen mogelijk bij twee op de drie Nederlandse retailers."

Wie van jullie heeft er al ooit besteld via stemgestuurde techniek?

Wie zijn dit van plan te gaan doen de komende jaren?

Hier lees je het gehele artikel van NU.nl.

1 like

Ik denk zeker dat daar een waarheid in zit.
Zelf heb ik tot nu toe nog niet zo een bestelling geplaatst. Ik volg de ontwikkelingen en wacht nu eerst even op de Apple HomePod. Ondanks bv de berichten van Bright dat de verkoop tegen valt.
De dubbelfunctie mbt de audio die vind ik top.

Dus in de toekomst zie ik mijzelf wel zo bestellen denk ik.

1 like

Heel erg bedankt voor je reactie @Brandje. Ik hoor graag van je of de Apple HomePod je bevalt!

Mocht je de eerste bestelling hebben gedaan, laat het dan ook vooral even weten hoe dit ging en of het beviel!

1 like

Zekers Jelmer, doe ik!

1 like

Je gebruikt geen Facebook, Twitter en LinkedIn toch?

Ik heb vandaag een bericht geplaatst wat je wellicht interessant zou vinden:
"Salesforce wil later dit jaar eigen spraakassistent lanceren.

Op de Salesforce World Tour in Amsterdam krijgen we officieel bevestiging dat Salesforce aan spraakproducten werkt die later dit jaar op Dreamforce (25-28 september 2018) worden aangekondigd.

Volgens Salesforce is dit de volgende grote interface die iedereen gaat omarmen en volgt daarin Google en Amazon.com.

Zou jij interesse hebben in deze spraakassistent?

Meer hierover lezen? Bekijk de link naar het artikel van Techzinel in de eerste reactie."

Zie hier het gehele artikel hier:
https://www.techzine.nl/nieuws/402815/salesforce-wil-later-dit-jaar-eigen-spraakassistent-lanceren.html?