Besparen op gas en electriciteit

Hi OlistoFans,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wij Olistoën al vanaf de eerste dag dat de app verscheen.
Ja, Olistoën is wat ons betreft dan ook het woord wat in de Van Dale moet en daarbij het woord van 2022 moet worden.
Ik lees prachtige dingen op dit forum. Erg leuk en enthousiasmerend!
Wij gebruiken Olisto ism bijna alles. Maar vooral voor het besparen van energie. Daarom sprongen we vorig jaar dan ook een gat in de lucht toen eWeLink werd toegevoegd. De TH10 en TH16 van Sonoff zijn modules met sensoren om temperaturen te meten en apparatuur te schakelen. Wij schakelen er zonneboilers, buffervaten, pompen, ventilatoren en cv ketels mee en dat alles probleemloos gestuurd door Olisto. Betrouwbaar, snel, simpel en efficiënt. Daarnaast besparen we enorm op de kosten omdat we geen giga modules meer geven te gebruiken.
Gaandeweg ontdekken wij steeds meer intelligente schakel-appartuur. We testen die en zodra we overtuigd zijn van de kwaliteit, deugdelijkheid en betrouwbaarheid vinden we bij Olisto altijd een gewillig oor (dank jullie! Bijzonder Arjan en Daniël) om de moeite te nemen om betreffende producten binnen Olisto op te nemen. Waar mogelijk natuurlijk.
Welnu, tot zover mijn eerste berichtje.
En vanuit ons motto: ‘Delen is het nieuwe hebben’, altijd bereid om geïnteresseerden verder te helpen.

1 like