Beeindiging TOON van Eneco

Vorige week kreeg ik een enquette van ENECO over TOON. “Wat ik er van zou vinden als TOON zou gaan stoppen?”. Waar rook is, is vuur, dus kop eraf als niet over een paar weken de aankondiging komt dat TOON inderdaad de nek wordt omgedraaid.

@Daniel @Remy Hebben jullie hier misschien al iets over vernomen? Want ik heb continue bij al die vragen aangegeven dat voor mij de enige reden is om nog van TOON gebruik te maken, de koppeling met OLISTO is. Er stond dus in dat ik de thermostaat zou kunnen blijven behouden, maar dan zonder de TOON “extra’s”. Nu vind ik het niet erg dat al die opties gaan verdwijnen (zeker niet voor het geld wat je er voor moet betalen", maar het zou wel fijn zijn als de aansturing van OLIST O dan door OLISTO zelf zou kunnen worden overgenomen. Dus wat is nu mijn actuele electra verbruik (geen interesse in oude data) en hoeveel stroom loopt er momenteel door mijn slimme stekker. En het aan en uit kunnen zetten van het programma en het kiezen van 1 van de 4 voorkeuzes. ALs dat kan blijven werken, dan mogen ze van mij de TOON servers per direct uitzetten.

Is er bij OLISTO zelf al iets bekend over wat ENECO vsn plan is met de koppeling met TOON?