Auto sorting van TRIGS. Is dat nieuw?

Tijden geleden ben ik 1 van de aanvragers geweest van de mogelijkhedi om trigs handmatig te kunnen sorteren en in eigengemaakte categorieren te verdelen. Dat is uiteindelijk toegevoegd. Hiervoor nogmaals dank.

Alleen valt het mij nu op dat als je binnen een categorie b.v. 10 trigs hebt en je zet b.v de onderste schuif evenuit of aan, dan springt deze trig nu ineens naar de bovenkant van deze 10. Gevolg is dat omdat je de trig alleen heel evenuit en weer aan wilde zetten, je dus de verkeerde nu aanzet. Want de trig waar je mee bezig was, staat nu ineens bovenaan.

Is dit nieuw? Of is het een bugje? Als het nieuw is, kan er dan een optie komen om dit zelf te disablen? Want persoonlijk vind ik het dus heel onhandig.

Hoi Rai, dit klinkt als een bug, ik kan het ook reproduceren. Echter als ik de app afsluit (force-close) en weer open staan de triggs weer op hun plek. Is dat bij jou ook zo? Dan is zolang het nog niet gerepareerd is het advies: sleep ze niet terug waar ze horen maar restart de app.

Net nog eens even aan het testen geweest. Ik dacht eerst dat hij helemaal naar boven sprong. Maar het is nu net alsof hij er 1 naar boven springt. Alsof de eerste 2 woorden als OK zijn, maar op woordt 3 en 4 de sortering los gaat. Dus ik het 2 trigs: “SOMA zijkant open trekken” en “SOMA zijkant dicht trekken”. Daarboven en onder staan weer andere SOMA trigs. Dus het is nu net of de sort op de woorden “dicht en open” gaat.