App werkt niet meer

,

App version: 2.30.4
Phone OS: 14.7.1

Helaas werkt de olisto app niet meer. Start wel op maar geeft vreemd beeld (vreemde tekens en een klein zoekscherm links boven).
Aangemaakte buttons alleen zichtbaar als app in achtergrond open is.

Bedankt alvast voor de hulp.

Theo

Hallo Theo, zou je een screenshot kunnen delen van wat je te zien krijgt?

Inmiddels ook naar ios 14.8, maar verandert niets

Hoi Theo, dit is inderdad wel heel bizar. Heb je al geprobeerd de app van je toestel te verwijderen en opnieuw te installeren?

Hi Daniel
App heb ik opnieuw geïnstalleerd en probleem is opgelost.
Thxs.

Okay, gelukkig! Ik ben wel heel benieuwd naar wat er hier nu aan de hand is geweest. Het lijkt erop dat alle stijl en opmaak verdwenen is, wellicht is er een bestand beschadigd geraakt. Maar hoe dat nu kan…
In elk geval heel fijn dat het relatief eenvoudig op te lossen was!

Bij mij hetzelfde probleem. Met iOS 15 op zowel mijn iPhone 7 als mijn iPad 5de generatie.
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heeft geholpen. Kreeg na inloggen kreeg wel de vraag of het device al bekend was. Na te kiezen voor Ja kreeg ik een keuze lijst waar zowel iPhone als iPad gekozen kon worden.

@pvanschaik,

Ja dat klopt. Bij een herinstallatie van een telefoon krijgt een telefoon een nieuw ID. (Dat is zodat we je device niet zondermeer kunnen tracken) Daarom vragen wij welk apparaat het is zodat we je triggs kunnen koppelen aan het nieuwe ID

Kleine nuance, ik heb niet mijn telefoon opnieuw geïnstalleerd maar de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Excuus :stuck_out_tongue: Ik bedoelde natuurlijk “Bij een herinstallatie van de app op de telefoon”