Aansturing Tuya Moes thermostaatkranen vanuit Olisto

Hallo,
Ik ben bezig met een systeempje met slimme thermostaatkranen en de aansturing van de CV ketel. De CV ketel wordt aangestuurd met een smart switch op wifi, en de kranen lopen via de zigbee hub.
Als ik binnen Tuya alles configureer voor één huis, dan kan ik dmv de rules de cv ketel aan en uit zetten. Als alle kranen geen warmte vragen is de CV uit.

Het punt is dat ik te maken heb met twee woonunits met resp twee en drie radiatoren, die door de bewoners onafhankelijk van elkaar bediend moeten kunnen worden.
Binnen Tuya kan ik wel verschillende ‘huizen’ definiëren, waaraan ik apparaten kan toekennen.
Ik kan ook bewoners toekennen aan een huis, en die zien dan in hun eigen Tuya app alleen hun eigen thermostaatkranen.

Maar dan kan ik niet de slimme schakelaar bedienen voor de CV, want die kan ik maar aan één huis toekennen en kan ik niet vanuit het andere huis bedienen via rules.

Dus wil ik dat oplossen door vanuit Olisto daarvoor rules te schrijven, omdat daar alle apparaten die in Tuya zijn geconfigureerd in twee verschillende huizen, wel te zien zouden moeten zijn.

Echter, als ik het Tuya kanaal in Olisto dan wil gebruiken, dan is dat grijs, terwijl Olisto wel is geconnect met Tuya. Ook de smart switch voor de CV ketel zie ik dan niet, want ook die is geconfigureerd in Tuya.

Komt dat doordat de thermostaatkranen met hun verschillende uitvraagmogelijkheden (temperatuurset, actuele temp, openeningspercentage kraan) niet uitvraagbaar zijn, of is er een andere reden?

Enig idee hoe ik gewenste situatie toch kan realiseren?