2e hue bridge toevoegen olisto

Is het mogenlijk een tweede bridge toe te voegen om triggs te maken?
Chris

Dit is helaas niet mogelijk. Vooralsnog kan je maar één account per service aan Olisto toevoegen. Aangezien Philips niet de mogelijkheid heeft om meerdere bridges aan één Philips Hue account te koppelen ondersteunen wij dit ook (nog) niet.

Dat is niet waar er kunnen meerdere bridges aan een account bij hue

Oh! Mijn excuses! Dan is dit veranderd sinds de laatste keer dat ik aan het hue kanaal heb gewerkt. Ik ga kijken wat er dan voor mogelijkheden zijn! Ik houd u op de hoogte

Hallo Remy,
Is het ondertussen al mogelijk om een 2e bridge toe te voegen aan olisto?
Ik zit momenteel ook op 46 devices en heb er binnenkort nog 6 te gaan, dus moet de boel hier gaan splitsen over 2 bridges.

Hoi Djurre,

Nee dit is helaas nog niet mogelijk. Wij zijn er toentertijd mee bezig gegaan maar het blijkt technisch niet zo makkelijk als dat het lijkt. Er zijn best wat limitaties binnen de API. Nu weet ik wel dat Philips recentelijk wijzigingen heeft doorgevoerd in hun API om niet langer op bridge-niveau te werken maar op account niveau, wat een aantal deuren zou openen. We zetten de aanvraag dus weer bij ons op de lijst en zouden het heel graag oplossen, maar het heeft momenteel nog niet meteen de prioriteit.

Ik pas sowieso de categorie van de post even aan naar een feature request, dan kan er op gestemd worden. Mochten we er binnenkort wel mee bezig gaan, dan laten we het natuurlijk weten.

Hartelijk dank Remy voor je snelle reactie.
Hopelijk zijn de andere leden ook zo actief en zien ze het voorstel staan om op te stemmen. Ik kan niet wachten en ga mijn stem uitbrengen😉

Nou een tweede en derde bridge toevoegen word echt belangrijk.

Ik ben ook een voorstander van een 2e bridge mogelijkheid via Olisto.
Het Max aantal zou 50 a 55 zijn per bridge en ik kom nu toch aardig in de buurt.