Wordt er nog support gegeven?

Ik vraag het me af. 21 dagen geleden heb ik een supportvraag neergezet hier en tot op heden 0 reactie. Ook heb ik via messenger een bericht gestuurd, geen reactie, daarna maar op de facebook pagina een bericht gezet… .Geen reactie?

Wat is er met de club aan de hand? Ik vind dit echt heel jammer want het is een prima product maar de support is compleet weg??? Zijn er nog medewerkers die hier op het forum zitten en meelezen?

Helemaal mee eens, steeds meer van zulke berichten.
Geen vernieuwing en geen support meer volgens mij.
En inderdaad heel jammer

Beste gebruikers,

We lezen mee in het forum, maar hebben beperkte middelen om op alle vragen en issues te reageren. Dringende en eenduidig te reproduceerbare issues zullen we op pakken.

Met vriendelijke groet
Teun

ik heb een vraag openstaan dat ik niet meer kan inloggen en dat ik dus niet in mijn connectors kan… zie ook mijn forumpost…

Dat is niet dringend genoeg blijkbaar?

Ik kan op dit moment ook niet meer inloggen (melding “We kunnen geen verbinding maken met onze servers”).
Maar in deze post Onderhoud aan Olisto Platform wordt er door Olisto melding van gemaakt.

Die had ik gezien maar ik probeer in te loggen via Facebook en dat gaat niet goed…

@ronkna, als het goed is is je issue met inloggen via Facebook voor de connectors inmiddels opgelost. Excuses dat het zo lang geduurd heeft.