"Time & day" channel problems

Ik krijg momenteel een foutmelding dat het “TIME & Day” channel een error geeft. Heb net 1 TRIG weer gerepareerd. Ik moest namelijk dit kanaal NIEUW toevoegen. In een trig zie ik dan 1 actie met een error en met precies dezelfde info is de nieuwe wel OK. Nu kan ik overal dit gaan aanpassen, maar dit betekent dat ik zo’n beetje al mijn trigs opnieuw kan gaan maken. Kunnen jullie zorgen dat dit weer op de plek van van het oude kanaal komt? Zou mij een hele hoop werk besparen.

Had ook het probleem maar lijkt nu door Olisto verholpen te zijn. Helaas stopte het later weer

Ik heb ook dezelfde problemen maar ook met het push kanaal en sinds langere tijd met het tuya kanaal


Tuya kanaal valt steeds uit en na paar uur kan/moet ik de triggs opnieuw instellen
Ik werk met een samsung S21 en olisto 2.32.0

En tuya ligt er helaas opnieuw uit

Het Datum & Tijd kanaal ligt er weer uit… wie bij Olisto kan hier iets aan doen ?

Ten eerste, bedankt voor het melden. Wij zijn er druk mee bezig om te kijken waar deze problemen vandaan komen. Vooralsnog lijken de problemen met het Tuyakanaal en Datum&Tijd niet aan elkaar gerelateerd.

We houden jullie op de hoogte!

Dank voor de update. Bij mij zijn een heel groot deel van de DATA & TIME weer normaal geworden. Echter, ik heb er ook een paar waarbij je ooit een datum range hebt opgegeven. En die range is dus verlopen. Daarom blijven deze nu op rood staan. Doordat ze uit de range al waren, liepen ze toch niet. Maar laat deze altijd staan voor als ik ze wel weer wil gebruiken in een nieuwe periode. Alleen lukt het mij nu niet om hier een nieuwe datum in te zetten. Dus die blijven tegenwerken. De trigs met alleen een TIME range werken wel weer normaal.

Het probleem met de Date/Time kanalen zouden opgelost moeten zijn! Nogmaals bedankt voor de melding. Mochten er nog wel problemen zijn horen we het graag!

Met Tuya zijn we nog bezig en houden we de updates hier bij: Tuya channel not working

Voor alsnog geen problemen. Dank voor de update

Dit topic is na 4 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.