Ik zoek ondersteuning van het volgende: Tijdens afwezigheid van een aantal dagen zorgt de app er voor dat mijn klikaanklikuit schakelaars op willekeurige tijdstippen (maar gelegen tussen door de gebruiker te bepalen tijden) aan en uitschakelen (wel met een minimale tijdspanne door de gebruiker in te geven), en ook in willekeurige volgorde.
Het grote verhaal hierachter is dat ik simulatie van aanwezigheid van personen wil zien terwijl er eigenlijk niemand thuis is (bijvoorbeeld tijdens vakantie). Dus NIET op vaststaande tijdstippen de schakelaars laten schakelen, en ook NIET in vaste volgorde.
Idealiter zou deze feature “aanwezigheid tijdens vakantie” (of iets dergelijks) genoemd worden in de app, en kan de gebruiker zelf de schakelaars aangeven die mee moeten doen in de simulatiemodus (dus ook schakelaars moeten kunnen (de)selecteren). En deze modus zou aangezet kunnen worden tijdens een bepaalde periode.
Veel van bovenstaande features wordt al “verspreid” in de app ondersteund, maar het is nog niet samengevoegd in een aanwezigheids simuatle modus, maar belangrijker de willekeurigheid in tijdstippen/volgordes wordt nog niet ondersteund.
Zijn er meer mensen die dit graag zouden willen ondersteund zien worden?
NB: ik het het hier over klikaanklikuit schakelaars maar dat geldt natuurlijk ook voor andere schakelbare producten.