Nieuwe problemen na installatie van recente Olisto update (versie 2.27.0)

Nog niet alle Triggerfinger getest maar Apple pushbericht werkt in ieder geval nog niet Geofencing lijkt met iPhone te werken maar nog niet uitgebreid getest. Wat ik erg jammer vind is dat niet bekend wordt gemaakt wat er in deze update is aangepakt daar de update lijst op het forum al een tijd niet is bijgewerkt Bij de app update staat wel de donkere modus vermeld maar die kan ik nog niet vinden in de app.
Ben benieuwd naar reacties van andere gebruikers.

Typefoutje triggerfinger moet zijn triggs
Juist op dit moment ging mijn screen naar beneden dus weercondities lijken bij mij nog tewerken!

Push meldingen (IOS) werken nog steeds niet na de update. Geofencing lijkt nu wel goed te gaan.

Ben er inmiddels achter dat met darkmode wordt bedoeld dat de titels van de knoppen in darkmodus nu wel te lezen zijn Dat werkt dus :+1:

Alleen nog geen push meldingen de rest werkt weer

Ik heb inmiddels de functionaliteit uitgebreid getest nadat ik release 2.27.1 geïnstalleerd heb.
Helaas :tired_face: werken bij mij de push-melding nog altijd niet, krijg nog steeds de foutmelding “Fout: triggi/errr-push-apple”.
En … geo-fencing doet het bij mij ook niet.

Misschien wordt het tijd dat ze mij gaan inhuren om de app te testen alvorens ze hem releasen.

ik mis nog steeds de pushmeldingen, staat wel in de update dat dit is verholpen voor iOS.

Dus eerst testen en dan de update uitbrengen!

Geofencing werkt inderdaad nog niet. Alle iPhones blijven op de thuislocatie staan. Geen idee wat er nu met dit probleem (en pushmelding) bij deze update opgelost zou moeten zijn?

Jemig, hier wordt je toch moedeloos van.
Ik hoop dat ze nu sneller op dit topic reageren en ons dit keer op de hoogte houden.

Na we dachten dat het zou werken

Blijkt het toch weer niet te werken.

Beste Olisto gebruikers,

Vervelend om te horen dat de push berichten nog niet werken bij jullie. We zijn ermee bezig en werken aan een oplossing. We hopen eind deze week of in de loop van volgende week een fix te hebben.

Beste Teun,

Niet alleen de push-berichten werken niet maar ook geofencing werkt nog steeds niet.
Is daar deze week ook een fix voor?

Beste JdV,

We zijn nu alleen bezig met de push-messages. Geofence veranderingen zullen niet in de volgende release zitten. Daarvan moeten we eerst begrijpen waarom het bij sommige het wel werkt en bij sommige het niet werkt.

Beste Teun,
Geofencing met onze iPhones werkte prima tot de nieuwe 2.27 release
Dus blijkbaar is er toen toch iets veranderd.
Eerlijk gezegd vind ik dit urgenter dan het pushbericht probleem daar dat prima en simpel op te vangen is met een IFTTT URL
Het is namelijk heel vervelend dat al mijn triggs met locatie voorwaarden nu niet werken en tot op heden heb ik hiervoor nog geen alternatief gevonden.
Ben bij IFTTT aan het zoeken maar nog niets gevonden.

Hier werk alles weer perfect met de iPhone’s

Alleen de Push berichten nog niet

Blijkbaar iPhone belangrijker dan Android. Daar al maanden geen update of info meer over

@Peterbr Welke iOS heb je op jouw telefoon draaien?

@GEenMO Wat betreft geofencing, helemaal mee eens.
Dat is nog belangrijker dan de push-berichten.

13.4.1 iOS

@Peterbr Mogelijk dat geofencing bij jou daarom nog werkt?
Ik heb er inmiddels iOS 13.5 op staan en bij mij werkt geofencing met Olisto versie 2.27.1 niet.
Ben benieuwd of geofencing bij jou blijft werken wanneer je iOS geupdated hebt naar 13.5